Avocat specializat în CLAUZE ABUZIVE și CONTRACTE cu BĂNCILE

Asistenţă juridică şi reprezentare în procese:

  • analiza contractelor bancare de credit sau de leasing;

  • identificarea și interpretarea juridică a clauzelor abuzive;

  • asistență și reprezentare în fața instituțiilor bancare și în fața instanțelor din București și din țară;

  • asistență juridică pre-contractuală și negocierea contractului – dacă este vorba de un contract ce urmează să fie încheiat.

.

Avocat Daniela Dede, Bucureşti

  • Telefon: 0724 215 183
  • Adresă: Str. Piața Alba Iulia nr. 2, Bl. I1, Sc.1, Et.5, Ap.10, Sector 3

Ți s-au încălcat drepturile prin clauze abuzive în contracte bancare pre-formulate? Nu ai fost corect informat despre condițiile contractuale sau clauze prin care banca își arogă dreptul de a modifica unilateral contractul de credit sau de leasing?

Noi îți aparăm drepturile și interesele!
Apelează cu încredere la serviciile Cabinetul de Avocat Daniela Dede!

Extrase Ordonanţa Nr. 21 / 1992 Republicată privind protecţia consumatorilor

Interesele economice ale consumatorului sunt esențiale!

Art. 3 – Principalele drepturi ale consumatorilor sunt:

  • b) de a fi informaţi complet, corect şi precis asupra caracteristicilor esenţiale ale produselor şi serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum şi de a fi educaţi în calitatea lor de consumatori;

Art. 7 – Operatorii economici sunt obligaţi:

  • să presteze numai servicii care nu afectează viaţa, sănătatea sau securitatea consumatorilor ori interesele economice ale acestora;

  • să respecte condiţiile prescrise sau declarate, precum şi clauzele prevăzute în contracte;

Consumatorul are dreptul de a fi informat!

Art. 9 – Operatorii economici sunt obligaţi să pună pe piaţă numai produse sau servicii care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relaţiile cu consumatorii şi să nu folosească practici comerciale abuzive.

  • Art. 9 – (1) În cazul serviciilor financiare, consumatorul are dreptul de a fi informat în mod corect, încă din faza precontractuală, asupra tuturor condiţiilor contractuale.

  • (2) La solicitarea unei oferte de credit, furnizorul de servicii financiare are obligaţia de a oferi gratuit consumatorului, pe hârtie sau pe alt suport durabil, un grafic de rambursare ori alt document care să menţioneze costurile totale ce vor fi suportate de consumator şi un exemplar al proiectului contractului de credit.

Daniela Dede – Avocat clauze abuzive ale băncilor, litigii bancare


Contact rapid: 0724 215 183 | daniela@avocatdede.ro

.

Noi abordăm fiecare caz în parte cu onestitate, transparență şi confidențialitate absolută.